استفاده افراطی از هشتگ،‌ سه مشکل جدی دارد.

نخست اینکه حس کاربران را بد می‌کند و خواندن متن را دشوار می‌کند.

دوم اینکه نشان می‌دهد که شما به صورت تهاجمی در تلاش برای تبلیغ و توسعه صفحه خود هستید. این کار اگر چه ممکن است برای یک صفحه‌ی تبلیغاتی، قابل پذیرش باشد؛ اما برای برند یک فرد یا سازمان چندان مطلوب نیست.

سومین مشکل هم این است که ممکن است پست‌های شما توسط اینستاگرام به عنوان اسپم در نظر گرفته شوند.


افزایش تعداد هشتگ‌ها (تا حد متعارف) مفید است. اما به تدریج هزینه‌های استفاده از هشتگ، از منافع هشتگ‌گذاری فراتر می‌رود.


اموزش راهای کارامد اینستاگرام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

امور مربوط به تاسیسات فنی نمایندگی ایران خودرو قنبری کد 3369 دیــــــــر خـــبـــــر وبلاگ السا کیانی فیلم آوا حق جو،حقوق ملکی،قرارداد،ثبت شرکت،خانواده