از هر کلمهای به عنوان هشتگ استفاده نکنید.
اگر بازدیدکنندگان احساس کنند پراکندگی محتوای شما زیاد است یا اینطور به آنها القا شود که شما به هر وسیلهای برای رشد متوسل میشوید، احتمال فالو کردن اکانتتان کاهش پیدا میکند.
اگر خودتان را به تعداد مشخصی از هشتگها و یک دستهبندی مناسب محدود و مقید کنید، محتوای شما هم همگرایی بیشتر و بهتری خواهد یافت و صفحهی شما هویت خاص خود را پیدا خواهد کرد.
معمولاً از سه دسته هشتگ برای پستهای اینستاگرام (و سایر شبکه های اجتماعی) استفاده میشود:
هشتگ برند روی تمام پستهای شما ثبت میشود و برند شخصی شما یا کسب و کار شماست.
هشتگ کمپین در مدتهای کوتاه و مشخص، به خاطر یک مسابقه یا رویداد طراحی و پیشنهاد و استفاده میشوند. گاهی اوقات به این نوع هشتگ، هشتگِ پروژه میگویند. چون کاربرد آن در زمان مشخصی شروع میشود و پس از مهلت معینی هم به پایان میرسد.
هشتگ توضیح با هدف طبقهبندی موضوعی یا انتقال بار احساسی مورد استفاده قرار میگیرد.
اموزش راهای کارامد اینستاگرام هشتگ ,استفاده ,میشود منبع
درباره این سایت