سرویسهای متعددی وجود دارند که روند افزایش و کاهش فالورها، تعداد پستها، میزان درگیر شدن مخاطب با هر پست و هشتگ های موفق و ناموفقی را که استفاده کردهاید گزارش میدهند.
بعضی از این سرویسها، حتی به شما پیشنهاد میکنند که چه ساعتی برای پست گذاشتن مناسبتر است.
مثلاً به نمودار زیر توجه کنید:
در این اکانت، عکسها عمدتاً در روزهای سه شنبه تا جمعه (و در ساعتهای هفت صبح، دوازده ظهر و یازده شب) آپلود میشوند.
اما کاربران صفحه ترجیحات دیگری دارند.
آنها روزهای شنبه و یکشنبه ساعت هفت صبح راحتترند و بیشتر به اینستاگرام سر میزنند و ساعت دو تا چهار صبح خوابند و جمعه یکی از فعالترین روزهایشان است.
اگر اکانت اینستاگرام خود را به Business Account تغییر دهید، خود اینستاگرام هم گزارش نسبتاً خوبی را تحت عنوان Insights به شما ارائه میدهد.
اگر هم نمیخواهید اکانتتان را به Business تغییر دهید، یا قصد دارید سازمانیافتهتر فعالیت کنید، میتوانید به سراغ سرویسهای اختصاصی بروید.
پیشنهاد ما این است که وقت کوتاهی برای بررسی سرویسهای زیر بگذارید:
Preview App ( نسخه iOS / نسخه اندروید)
برخی از این سرویسها کاملاً رایگان هستند و برخی دیگر، از مدل فریمیوم استفاده میکنند.
اموزش راهای کارامد اینستاگرام سرویسهای ,اینستاگرام ,استفاده ,تغییر دهید، منبع
درباره این سایت